Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 12:57:03 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11308 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Leisi alevik, 79 Upa-Leisi tee// 
Kooli tn 4// Kooli tänav// L2// Kuressaare mnt 2// 8// Leisi päästekeskus// 
Mardi// Mere tänav// Mustjala maantee L2// Mustjala mnt 1// 5// Orissaare 
mnt 1a// Pargi// Parkla// Uussaare// Variku// Oitme küla, 21129 
Orissaare-Leisi-Mustjala tee, Saare maakond, Saaremaa vald, Leisi alevik, 79 
Upa-Leisi tee// Kooli tn 4// Kooli tänav// L2// Kuressaare mnt 2// 8// Leisi 
päästekeskus// Mardi// Mere tänav// Mustjala maantee L2// Mustjala mnt 1// 
5// Orissaare mnt 1a// Pargi// Parkla// Uussaare// Variku// Oitme küla, 
21129 Orissaare-Leisi-Mustjala tee (Veevarustus, Kanalisatsioon) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27139047>  (menetlus nr: 
454749), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister